خوب بود
این ایده جدید به نظرم خوب بود... این حس کنترل نگاه کردن گوش دادن فکر کردن... نوعی رکتر بودنه... بله همدیگر رو می شناسیم و حتی می خواهیم بیشتر بشناسیم... نوعی خونسردی و فکر و ذکر کمتر بعد از ماجرا بود... خنده از سر خنده باشه... ادا اصول کمتر باشه... کمال طلبی و غیره رو هم بگذاری کنار.... خوبه... به هر حال تمرینش کردم و به نظرم خوبه... بخوای زنگ بزنی در ارتباط باشی... قبلا هم گفته بودم یک سری تعارف تکالیف رو بگذاری کنار... اون هم کجا... توی ایران که می بینی چارتا گوساله تا پست رییس جمهوری هم می رن... نماینده هم می شن... پس بی خیال بابا... تو که تازه متفکری...
بد نشد.... باز از هیچی بهتره... خوب بود...
+ نوشته شده در پنجشنبه چهارم تیر ۱۴۰۵ ساعت 12:39 توسط بینام
|