مبارزه
برای منطقی بودن و کم کردن استرسها بهتره تمرین کنی... مثلا چرا فکر می کنم که حس و حال تو و یا اینکه مثلا از اول نگاه می کردی و یا در حالتهای افراطی کفشها چه جور باشه و یا دست به چی بگیری و غیره می تونه مثلا روی نتیجه بازی که ملیونها نفر دارن می بینند و دهها هزار کیلومتر اونورتر انجام می شه تاثیر بگذاره؟ قبول داری فکری یا وسواسی غیرمنطقی است؟ حداقل در مورد مثلا همین مسابقات تمرین که که واقع بین تر باشی... واقعیت اینه که اینها احتمالی است ... البته تیمهای قوی تر شانس پیروزی بیشتری دارند... اما لحظات هم اتفاقات تصادفی می افتد... پس ربطی نداره... باید بدونی هیچی نمی شه پیش بینی کرد و آماده هر دو وضعیت باشی... یا اگر بخوای منطقی باشی شانس تیم بهتر را بالاتر بدونی... دیگه تیم ما چه جور دست خیلی عوامل است که هیچکدوم دست تو نبوده...