والیبال ایران - بلغار
در بین صدها رشته ورزشی تنها ورزش تیمی که تا حدی به اندازه متوسط هستیم همین والیبال است که امروز هم راحت شکست خوردیم. پس از کلی سرمایه گذاری و با جمعیت ۹۰ ملیونی یک تیم متوسط هستیم که هیچگاه حتی در بین سه تیم هم نبودیم. با این حال کم جو گیر نشدیم. اما باید بدونیم به هر حال متوسط در دنیا هستیم. البته این که یک رشته ورزشی است... حالا فکر کن چه توهماتی در سیاست و اقتصاد و غیره داریم... همه کشورها در تلاش هستند و این حماقت است که فکر کنیم ما امتیاز ویژه ای داریم و بخواهیم ثروت کشور خود را صرف ماجراجویی و یاوه گویی کنیم... باید جایگاه خود رو بدونیم... ما مسئول اصلی کشور خودمون هستیم تازه اگر هنری داشته باشیم. امشب هم به شکل تحقیر آمیزی از یک کشور کوچک اروپایی سه بر صفر شکست خوردیم.. البته نه میشه گفت باید نا امید بشیم و نه مغرور... تیم مشکل داشت و ضعیف بود و پتانسیلش در همین حدهاست...