بله یه جورایی به طراحی سایت علاقه داشتم مثل خیلی از برنامه های دیگه ای که نوشتم... ولی چه تلاشهایی که کردم... چه وقتهایی که براش گذاشتم... از اون زمانی که درگیر html‌ و css‌ بودم و با php چیزهایی می نوشتم... تا بعدش که با لاراول سایت نسبتا موفقی نوشتم... تا بعدش که با فلسک و پایتون چه معماری درست کردم و این آخری که با فرانت و بک اند و django آشنا شدم و react-admin چی بگم... انگار که بعد از اون همه زحمت... یادم میاد برای افکت دادن به منو و جاوا اسکریپت چکار کردم... چقدر معطلم کرد... سایت معلولین... نظرنویسی درجا... بعدش که با vue آشنا شدم و الان که فهمیدم اینها یک سری کد هستند که ترجمه می شن به جاوا و می رن سمت کلاینت اجرا می شن... خوب گفتم اون مسیر رو هم از دست ندم... شاید این سایت آخری بگیره... ولی همیشه می گفتم کار و هنر اصلی تو باید در یه چیزهایی توی هوش مصنوعی باشه... چقدر که پایتون نوشتم چندبار که مدل ترین کردم... کی قراره میوه اینها رو بچینم نمی دونم... مقاله نوشتن و پایان نامه نوشتن... ای خدا... چی بگم